fredag 28. september 2018

Med ønske om en god høsthelg :)

Et barn er som en sommerfugl i vinden 
Noen flyr høyere enn andre,
men alle flyr så godt de kan. 
Så hvorfor sammenligne dem?
Hver av dem er forskjellige
spesielle og vidunderlige 

La meg være meg
Jeg vil bli sett og forstått.
Jeg vil bli respektert for det lille mennesket jeg er.
Jeg vil du skal være mine øyne når jeg ikke kan se.
Jeg vil du skal være min stemme når jeg ikke kan snakke.
Jeg vil du skal være min venn når jeg føler meg ensom. 
Jeg vil at du skal være meg nær, og la meg få låne fanget ditt når jeg trenger det. 
Jeg vil at du skal ta meg på alvor, og la meg få være alene når jeg trenger alenetid. 
Jeg vil at du skal lytte til meg selv om jeg er liten. 
Jeg vil at du skal være her for meg. 
Jeg vil gi deg hele mitt hjerte, kan du låne meg ditt? 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar